Reklamační a záruční řád
Náš zákazník - náš pán!
Naším prvořadým cílem je spokojenost zákazníků "Melodyshopu", a proto jim nabízíme jen to nejlepší zboží za skvělé ceny. Všechno zboží podléhá před zasláním zákazníkovi výstupní kontrole u školených odborníků. Pokud se však přesto objeví skrytá závada nebo nedostatek, vynaložíme veškeré úsilí, abychom napravili věci na pravou míru.
Typy problémů, které mohly nastat a následné řešení:
- Analýza problému na dálku (samozřejmě bezplatná):
V případě, že nevíte identifikovat závadu nebo určit problém, neváhejte a zavolejte nám na zákaznickou linku +421 918 505 507 . Náš personál Vám odborně poradí a v případě, že se Vám nepodaří odstranit problém na dálku, dohodnete se na dalším postupu.
- Závada vrámci záruky:
Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů ode dne, kdy jsme reklamované zboží u nás přijali, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak. Reklamované zboží se po přijetí přesune do Autorizovaného servisu kde proběhne nejdříve diagnostika a až poté oprava nebo výměna reklamovaného zboží. (samozřejmě v závislosti na závadě. Průběh reklamace můžete kdykoliv zkontrolovat přes naše reklamační oddělení na tel. čísle: +421 918 583 807
- Poškození zásilky v průběhu přepravy:
Pri prevzatí zásielky od dopravcu si, prosím, pozorne skontrolujte, či nie je prepravný obal poškodený. Pokud zjistíte poškození, doporučujeme udělat záznam za přítomnosti dopravce. Pokud nejevil obal žádné známky poškození a závada se objeví až po rozbalení, kontaktujte nás co nejdříve od rozbalení na eshop@melodyshop.cz. Váš problém co nejdříve zpracujeme a uděláme vše, co bude v našich silách pro Vaši spokojenost.
- Přišla Vám nekompletní zásilka nebo jiné zboží?
V případě, že Vám bylo zasláno jiné zboží nebo zásilka neobsahovala všechno zboží, které jste si objednali, nás kontaktuje co nejdříve, na eshop@melodyshop.cz nebo +421 918 505 507.